Asiakaspalvelijoiden hermoja kiristävät muun muassa ihmiset, jotka jättävät tavarat aivan vääriin hyllyihin.
Asiakaspalvelijoiden hermoja kiristävät muun muassa ihmiset, jotka jättävät tavarat aivan vääriin hyllyihin.
Ravintolaketjun päällikkö vakuuttaa, että "viihdyttäjillä" on sosiaalista pelisilmää eivätkä he häiritse ravintola-asiakkaiden ruokailua.
Kahvilanomistajan vihamielinen vastaus arvosteluun on saanut netissä paljon huomiota osakseen.
"Onko tämä ilmainen, kun tässä ei ole hintalappua?" -kysymys on yksi sellaisista, jonka jokainen asiakaspalvelija on saanut kuulla aivan liian monta kertaa.
Kipeänä ollut asiakas sai helpotusta oloonsa muutenkin kuin pelkän ruoan muodossa.
Asiakkaat pystyvät itse vaikuttamaan ratkaisevasti saamansa palvelun laatuun, selviää tutkimuksesta.
Asiakaspalvelu vaatii välillä venyviä hermoja. Kaikkea asiakkaiden sanomaa ei kannata ottaa tosissaan, koska aina palaute ei ole asiallista.
Monesti liikkeissä noudatetaan periaatetta "Asiakas on kuningas". Se voi olla myyjälle ajoittain tavattoman raskasta.
Harvassa ammatissa henkilö kohtaa yhtä hankalia asiakkaita kuin baarityöntekijä. Eräs ammattia harjoittava nainen puhui suunsa puhtaaksi Facebookissa. Miltä tuntuu, kun asiakkailla on huono päivä ja he purkavat tuntemuksensa sinuun?