Trampoliinilla pomppiminen saa olon virkistyneeksi nopeasti, ja tämän jälkeen velvollisuudet on helpompi hoitaa.
Morgan's Inspiration Island avattiin tänään Yhdysvalloissa, Texasissa.
Kevät on aikaa, jolloin monella on tavoitteena karistaa pari talven aikana kertynyttä kiloa. Mutta kuinka ahkerasti lenkkipolkuja on tallattava viikonkin aikana, jos haaveissa on laihtuminen?
Väsymys kesken työpäivän on monelle tuttu juttu. Kahvin sijaan kokeiluun kannattaakin ottaa toinen, tehokkaampi konsti.
Jessica Reimanin mukaan kesäkunnon tavoittelu voi olla myöhäistä - mutta myös lyhytnäköistä.
Helpoilla ohjeilla saat vieroitettua itsesi tavasta, joka ei tee sinulle hyvää.
Kesäkuntoon päästäkseen ei tarvitse ostaa salikorttia, vaan voit pitää kunnostasi huolta muun muassa lähtemällä luontoon.
Päivittäinen askelmääräsuositus perustuu väitteiden mukaan 1960-luvulla tehtyyn japanilaistutkimukseen ja saattaa siten olla täysin umpimähkäinen.
Liikunnan vihaajille kyseessä on mahtava uutinen.
Omaan terveyteen ja hyvinvointiin satsaaminen kannattaa aina.
Muista riittävä alkulämmittely ja ehkäise tylsistymistä kuuntelemalla musiikkia.
Esimerkiksi paikalleen jämähtäneet tulokset, sekä jatkuva sairastelu voivat kieliä liiallisesta liikunnan määrästä.
Trendin voi tehdä lähes mistä tahansa.
Löytämälle itsellesi sopivimman urheilumuodon, saat siitä tehtyä rutiinin.
Vaikka liikunta tekeekin kehon lisäksi hyvää myös mielelle, on monen tavoitteena myös muokata vartaloa. Jos siis haluat tehostaa rasvanpolttoa treenissä, ota ammattilaisen neuvo kokeiluun.
Jokainen liikuntaa harrastava tietää, että treenien sujuvuus voi päivästä riippuen vaihdella melkoisestikin. Jotta saat treenistäsi parhaan mahdollisen lopputuloksen, ota personal trainerin vinkit talteen.