Liikunnan vihaajille kyseessä on mahtava uutinen.
Omaan terveyteen ja hyvinvointiin satsaaminen kannattaa aina.
Muista riittävä alkulämmittely ja ehkäise tylsistymistä kuuntelemalla musiikkia.
Esimerkiksi paikalleen jämähtäneet tulokset, sekä jatkuva sairastelu voivat kieliä liiallisesta liikunnan määrästä.
Trendin voi tehdä lähes mistä tahansa.
Löytämälle itsellesi sopivimman urheilumuodon, saat siitä tehtyä rutiinin.
Vaikka liikunta tekeekin kehon lisäksi hyvää myös mielelle, on monen tavoitteena myös muokata vartaloa. Jos siis haluat tehostaa rasvanpolttoa treenissä, ota ammattilaisen neuvo kokeiluun.
Jokainen liikuntaa harrastava tietää, että treenien sujuvuus voi päivästä riippuen vaihdella melkoisestikin. Jotta saat treenistäsi parhaan mahdollisen lopputuloksen, ota personal trainerin vinkit talteen.
Urheilun ei tarvitse olla naama irvessä tehty treeni kuntosalilla, vaan hauskempiakin tapoja polttaa kaloreita löytyy.
Vaikka arki olisikin kiireistä, näillä neuvoilla saat elämäntavoistasi terveellisemmät.
Tutkimuksessa selvitettiin, miten paljon asenne vaikuttaa liikunnan hyötyihin.
Kiire ei ole enää pätevä tekosyy liikunnan väliin jättämiselle.
Jos haluat nähdä kehitystä, sinun on oltava valmis muuttamaan liikuntarutiinejasi.
Sunnuntaisin miettii helposti jo tulevan viikon töitä. Helpoilla tavoilla saat viikonloppusi tuntumaan pidemmältä.
Kun uni on hyvää ja keskityt urheilussa keston sijasta laatuun, saat todennäköisesti myös tuloksia.
Uuden tutkimuksen mukaan pienikin määrä päivittäistä liikuntaa vähentää syöpäriskiä.