Asiantuntijoiden mukaan kilon laihtumisvauhti viikossa on kaikista suositeltavin.
Hyvän kuntosalin tai mieleisen liikuntalajin etsimiseen kannattaa käyttää runsaasti aikaa ja vaivaa, sillä ennen pitkää se maksaa itsensä takaisin.
Kotikonstiin tarvitset vain käsihuuhdetta ja paperisia käsipyyhkeitä.
Monet ovat tottuneet treenaamaan tietyillä painoilla, mutta pidemmällä ajanjaksolla siitä ei ole mitään hyötyä.
Muun muassa stressi ja ahdistus voivat huonontaa urheilusuoritusta, joten huolehdi niistä ennen kuin ryhdyt liikkumaan.
Kestävyysurheilu aiheuttaa todennäköisimmin turvotusta henkilöille, jotka eivät ole oppineet hengittämään oikeaoppisesti.
Tutkijoiden mukaan aamukahvin hörppääminen ennen treeniä saattaa olla fiksu idea.
Yhdistä kätevästi keskivartalon treenaaminen sekä venyttely.
Liikunnalla on tunnetusti tärkeä rooli hyvinvoinnissa. Jos itse liikunnan sekä sen hyödyt haluaa maksimoida, kannattaa satsata muutamaan superruokaan.
Jessica Reimanin mukaan kesäkunnon tavoittelu voi olla myöhäistä - mutta myös lyhytnäköistä.
Videolla esitellään helppoja liikkeitä, jotka polttavat rasvaa, kun niitä tehdään intensiivisesti ja sopivia aikoja putkeen.
Lisäksi kuuma kylpy voi ehkäistä yliopiston tutkijan mukaan kakkostyypin diabetesta.
Vaikka tuoreet äidit usein väittävät ettei aikaa riitä urheiluun, todistaa 30-vuotias Monica sen olevan mahdollista pienen kikkailun avulla.
Kesäkuntoon päästäkseen ei tarvitse ostaa salikorttia, vaan voit pitää kunnostasi huolta muun muassa lähtemällä luontoon.
Liikunnan vihaajille kyseessä on mahtava uutinen.
Vuoden urheilijan tittelin vei tänä vuonna ratakelaaja Leo-Pekka Tähti.