Vaikka tuoreet äidit usein väittävät ettei aikaa riitä urheiluun, todistaa 30-vuotias Monica sen olevan mahdollista pienen kikkailun avulla.
Kesäkuntoon päästäkseen ei tarvitse ostaa salikorttia, vaan voit pitää kunnostasi huolta muun muassa lähtemällä luontoon.
Liikunnan vihaajille kyseessä on mahtava uutinen.
Vuoden urheilijan tittelin vei tänä vuonna ratakelaaja Leo-Pekka Tähti.
Esimerkiksi paikalleen jämähtäneet tulokset, sekä jatkuva sairastelu voivat kieliä liiallisesta liikunnan määrästä.
Aina ei ole helppo sanoa, tulisiko treeni jättää väliin vai ottaa itseä vain niskasta kiinni.
Pimeimmän vuodenajan yli jaksaa, kun kiinnittää huomiota tiettyihin asioihin.
Moni kuntoilija miettii, mikä olisi optimaalinen eväs treenin jälkeen ja tarjolla onkin monenlaista palautusjuomaa. Personal trainer Tanja Hinkkanen opastaa, mitä suuhunsa kannattaa laittaa ja milloin.
Asiantuntijoiden ohjeilla saat pidettyä treenimotivaation yllä myös kiireisen arjen keskellä.
Urheilun ei tarvitse olla naama irvessä tehty treeni kuntosalilla, vaan hauskempiakin tapoja polttaa kaloreita löytyy.
Mitalien puremisella on pitkät perinteet, sillä niin tehtiin kuvissa jo 1990-luvun alussa.
Olympialaisista palaavat brittiurheilijat joutuivat vielä yhden todella kinkkisen tehtävän eteen etsiessään omia laukkujaan lentokentällä.
Loukkaantuminen ei aina tarkoita sitä, että treenaaminen tulisi lopettaa kokonaan toipumisen ajaksi. Normaalin lihasrasituksen ja loukkaantumisen erottaminen toisistaan on tärkeää.
Tulosten syntymistä voi hidastaa se, että menet kuntosalille ilman treenisuunnitelmaa.
Nykyaikaisten olympialaisten historian varrelle mahtuu monia lajeja, jotka ovat karsiutuneet pois lajiohjelmasta.
Työskentelitpä sairaalassa, koulussa, rakennustyömaalla tai ravintolassa, kunnon ylläpitäminen onnistuu vaivattomasti myös töissä.