Liikunnalla on tunnetusti tärkeä rooli hyvinvoinnissa. Jos itse liikunnan sekä sen hyödyt haluaa maksimoida, kannattaa satsata muutamaan superruokaan.
Jessica Reimanin mukaan kesäkunnon tavoittelu voi olla myöhäistä - mutta myös lyhytnäköistä.
Videolla esitellään helppoja liikkeitä, jotka polttavat rasvaa, kun niitä tehdään intensiivisesti ja sopivia aikoja putkeen.
Lisäksi kuuma kylpy voi ehkäistä yliopiston tutkijan mukaan kakkostyypin diabetesta.
Vaikka tuoreet äidit usein väittävät ettei aikaa riitä urheiluun, todistaa 30-vuotias Monica sen olevan mahdollista pienen kikkailun avulla.
Kesäkuntoon päästäkseen ei tarvitse ostaa salikorttia, vaan voit pitää kunnostasi huolta muun muassa lähtemällä luontoon.
Liikunnan vihaajille kyseessä on mahtava uutinen.
Vuoden urheilijan tittelin vei tänä vuonna ratakelaaja Leo-Pekka Tähti.
Esimerkiksi paikalleen jämähtäneet tulokset, sekä jatkuva sairastelu voivat kieliä liiallisesta liikunnan määrästä.
Aina ei ole helppo sanoa, tulisiko treeni jättää väliin vai ottaa itseä vain niskasta kiinni.
Pimeimmän vuodenajan yli jaksaa, kun kiinnittää huomiota tiettyihin asioihin.
Moni kuntoilija miettii, mikä olisi optimaalinen eväs treenin jälkeen ja tarjolla onkin monenlaista palautusjuomaa. Personal trainer Tanja Hinkkanen opastaa, mitä suuhunsa kannattaa laittaa ja milloin.
Asiantuntijoiden ohjeilla saat pidettyä treenimotivaation yllä myös kiireisen arjen keskellä.
Urheilun ei tarvitse olla naama irvessä tehty treeni kuntosalilla, vaan hauskempiakin tapoja polttaa kaloreita löytyy.
Mitalien puremisella on pitkät perinteet, sillä niin tehtiin kuvissa jo 1990-luvun alussa.
Olympialaisista palaavat brittiurheilijat joutuivat vielä yhden todella kinkkisen tehtävän eteen etsiessään omia laukkujaan lentokentällä.