Treenin pariin palaaminen tuntuu pehmeämmältä näissä tyyleissä.
Unirytmi, ruokavalio ja säännöllinen treeni ovat merkittäviä tekijöitä hyvinvoinnin kannalta.
Kotona treenaaminen on tehokasta, jos pitää huolen säännöllisyydestä.
Esimerkiksi tanssi ja voimaharjoittelu kuntosalilla tekevät hyvää kunnon lisäksi myös mielenterveydellesi.
Treenejä ei pitäisi suorittaa hampaat irvessä, vaan suunnitelmien pitäisi voida mukautua siihen, mikä laji milloinkin tuntuu mieluisalta.
Antti Tuisku miettii treeniohjelmansa tiukasti sen mukaan, mikä palvelee häntä artistina.
Käänteinen lankku ei ole yhtä tuttu kuin tavallinen lankku, mutta ehdottomasti yhtä tehokas.
Jos tavoitteena on pudottaa painoa liikunnan avulla, sillä mihin aikaan urheilee voikin olla merkitystä.
Käsilläseisonta ja käsilläkävely kannattaa opetella tiettyjen vaiheitten avulla.
Liikunnan aikatauluttamisella on tärkeä rooli pysyvien tulosten saavuttamisessa, kertovat tutkijat.
Liikunnan lisääminen ei aina vaadi kotoa lähtemistä tai pitkää suunnittelua, vaan parhaimmillaan se on helppoa ja spontaania.
Vastustuskyvyn heikentyminen on yksi isoimmista hälytysmerkeistä joka voi paljastaa sen, että treenaat liian kovaa.
Eliniän pidentäminen ei vaadi paljon, mutta pienillä teoilla on yllättävän suuri merkitys.
Esimerkiksi 1970-luku oli naisten treenaamisen kannalta todella mittava vuosikymmen.
Satu Kotonen on tuttu näky myös Likkojen lenkillä.
Liikunta todellakin kannattaa.