Jos tavoitteena on pudottaa painoa liikunnan avulla, sillä mihin aikaan urheilee voikin olla merkitystä.
Käsilläseisonta ja käsilläkävely kannattaa opetella tiettyjen vaiheitten avulla.
Liikunnan aikatauluttamisella on tärkeä rooli pysyvien tulosten saavuttamisessa, kertovat tutkijat.
Liikunnan lisääminen ei aina vaadi kotoa lähtemistä tai pitkää suunnittelua, vaan parhaimmillaan se on helppoa ja spontaania.
Vastustuskyvyn heikentyminen on yksi isoimmista hälytysmerkeistä joka voi paljastaa sen, että treenaat liian kovaa.
Eliniän pidentäminen ei vaadi paljon, mutta pienillä teoilla on yllättävän suuri merkitys.
Esimerkiksi 1970-luku oli naisten treenaamisen kannalta todella mittava vuosikymmen.
Satu Kotonen on tuttu näky myös Likkojen lenkillä.
Liikunta todellakin kannattaa.
Personal trainer muistuttaa, että liikunta yhdistettynä terveelliseen ruokavalioon takaa parhaimman hyödyn.
Mitä suuremmat rinnat ovat, sitä hankalammaksi naiset kokevat liikunnan harrastamisen esimerkiksi rintojen liikkuvuuden takia. Asia selviää tuoreesta tutkimuksesta.
Päivän aikana tulisi ottaa 10 000 askelta.
Yöunien laatuun on mahdollista vaikuttaa pienilläkin teoilla.
Ryhmäliikuntatunneilla voi olla myös negatiivinen vaikutus omaan hyvinvointiin.
Vaikka treenin aiheuttama lihaskipu on normaalia, sen ei kuitenkaan tulisi jatkua voimakkaana kohtuuttoman pitkään.
Ennen kuin haet lisäenergiaa kahvista, kehoa tulisi ensin nesteyttää riittävästi vedellä.