Säännölliset treffi-illat ja omaan hyvinvointiin keskittyminen voivat auttaa parisuhdeongelmien ratkaisussa.
Esimerkiksi tiimityöskentely ja toisen kunnioitus ovat hyvän ja tasapainoisen parisuhteen kulmakiviä.
Suhdetta vahvistaa esimerkiksi keskustelu siitä, mitkä seikat parisuhteessa tekevät kumppanukset erityisen onnelliseksi.
Se tunne voi iskeä minä hetkenä tahansa, ainakin näiden kertomusten mukaan.
Treffit tai yhteistä tekemistä on mahdollista sopia pitkästä välimatkasta huolimatta.
On tavallista, että nykyiselle seurustelukumppanille kerrotaan aikaisemman rakkauselämän käänteistä vain pääpiirteittäin.
Avioliittoon astuessa osaksi elämää tulevat usein myös kumppanin sukulaiset ja ystävät.
Takertuvan kumppanin tulisi muistaa erityisesti se, että oman ajan ottaminen ei aina merkitse sitä, että parisuhteessa on ongelmia.
Henkilökohtaisen omaisuutesi penkominen ja kontrolloiva käytös voivat paljastaa, että kumppani kärsii liiallisesta mustasukkaisuudesta.
Kestävässä ja tasapainoisessa parisuhteessa kumppanukset hyväksyvät toisensa juuri sellaisina kuin ovat.
Välillä sopuisa ja yhdessä päätetty ero voi johtaa myöhemmin ystävyyteen.
Muun muassa terapian puoleen kääntyminen voi auttaa käsittelemään näitä ongelmia.
On monia asioita, jotka kannattaa huomioida ennen avioliiton auvoiseen satamaan astumista.
Tietyt lauseet voivat vain pahentaa tilannetta entisestään.
Unissa tapahtuneet asiat ja lemmikkien liika syöttäminen - kaikki nämä pienetkin asiat voivat viedä suhteen avioeron partaalle.
Monet asiat kielivät suhteen lopullisesta kariutumisesta.