Suosituimpia sosiaalisen median kanavia ovat muun muassa Facebook ja Instagram.
Esimerkiksi syötyjen vihannesten määrä ja yöunen pituus ovat seikkoja, jotka vaikuttavat terveyteesi.
Yksi sana, kutistuminen.
18-vuotias nuori nainen on kiinnittänyt kannustavia viestilappuja sillalle, jolta hyppäämällä on tehty monia itsemurhia.
Esimerkiksi jatkuva kuorsaaminen voi kieliä jopa uniapneasta.
Hiki suojaa ihoa useilta haitallisilta bakteereilta sekä toimii myös ihon kosteuttajana.
Esimerkiksi monet melonit sekä pähkinät voivat lisätä väsymyksen tunteita.
Naisia mietityttävät erityisesti eri ehkäisymenetelmät, sekä niiden vaikutukset elimistössä.
Stressaantunut ihminen ei kykene toimimaan kunnolla.
Älypuhelinten aikakaudella monet uskovat, että pitää olla jatkuvasti tavoitettavissa. Asiahan ei ole niin.
Sipulin syöminen edistää muun muassa luuston terveyttä sekä ruuansulatuksen toimintaa.
Kirsikasta voi löytyä yllättävä apu treenistä aiheutuneen lihaskivun lievittämiseen. Marjalla on todettu olevan myös unenlaatua parantava vaikutus.
Istumme keskimäärin 10 tuntia joka päivä. Se tekee hallaa koko keholle, alakertaa myöten.
Parsakaali on oikea terveyspommi.
Kurkuma tuo ruokaan niin väriä, makua kuin terveyshyötyjäkin.
Noin 80-90 prosentilla naisista on selluliittia ja se on täysin normaalia.