Lääkärin mukaan rasvainen ruoka ei todellakaan ole hyvä idea krapulapäivän ateriaksi.
Muutaman muistisäännön avulla työaika on mahdollista pitää sopivissa määrissä.
Omia ahdistuksen tai masennuksen tunteita ei kannata pitää sisällään.
Moni suomalainen kärsii ientulehduksesta.
Esimerkiksi aamupalan väliin jättäminen ei tuhoa dieettiäsi, jos huolehdit riittävästä ravinnon saannista myöhemmin päivän aikana.
"Sisäisestä kellosta" löytyi yhteys mielenterveyteen, selviää laajasta tutkimuksesta.
Lääkäri Raphael Kellman muistuttaa probioottien ja prebioottien tärkeydestä ruokavaliossa.
Michelle Pellizon laittoi todellakin kroppansa likoon lopettaessaan urheilun.
Jos haluaa pitää kutreistaan huolta, tulisi suunnata ensimmäisenä pipo-ostoksille.
Kylmät kelit eivät ole jokaisen suosikkeja.
Aloita uusi vuosi hyödyllisillä tavoitteilla: tee itsestäsi parempi versio!
Ravintoasiantuntija kehoittaa muun muassa syömään hiilihydraattipitoisen aterian noin muutamaa tuntia ennen treeniä.
Monet ovat huomanneet, että tummemmista alushousuista väri pakenee nopeasti.
Jokainen irtonainen karkki tai mehulasillinen päivän aikana tuovat kaloreita.
Esimerkiksi alhainen verensokeri voi aiheuttaa runsasta hikoilua.
Harhaileva ajatus voi johtua niin hormonitoiminnasta kuin ahdistuneisuudessakin.