Ohje on saanut sosiaalisessa mediassa ristiriitaisen vastaanoton.
Video näyttää ohjeen, jolla kananmunaleipä syntyy hetkessä.
Monipuolisen aamupalasalaatin valmistaminen vie vain kymmenen minuuttia.
Perinteisen leivän ja munakkaan lisäksi erilaiset wrapit ovat erinomainen vaihtoehto aamupalapöytään.
Lähes jokaisen suomalaisen kaapista löytyy puurotarpeet.
Jos aamupala on sisältänyt esimerkiksi appelsiinimehua, hammaspesua olisi hyvä lykätä hieman myöhemmäksi.
Maitoon tehty puuro sisältää hieman enemmän proteiinia, jolloin myös nälkä pysyy loitommalla pidempään.
Muun muassa mikropuuro tai kerrosjogurtti ovat nopeita ja terveellisiä vaihtoehtoja.
Laihduttajan ruokavaliosta tulisi löytyä niin kuitua, proteiinia kuin hyviä rasvojakin. Tästä syystä esimerkiksi pähkinät ovat hyvä valinta osaksi aamupalaa.
Raaskiiko näitä edes syödä?
Tutkimuksessa verrattiin sienien ja lihan syömisen vaikutuksia kylläisyyteen.
Aamupallal kannattaa nauttia hiilihydraatteja, mutta ei liikaa.
Ruokatoimittajan mukaan kakku kannattaa syödä aamulla, koska silloin ruoansulatus on tehokkainta.
Munakkaan valmistamiseen ei suinkaan tarvita pannua, vaan kiireinen nappaa sen vaikkapa aamun työmatkalle mukaan kahvikupissa.
Pelkän banaanin syöminen ei pidä nälkää kovinkaan kauaa.
Vaikka tytär ei saa allergioidensa takia syödä aamuisin kuin paahtoleipää, saa hän silti joka aamu erilaisen aamupalan.