Mainosmiesmurhaaja-dokumenttisarja alkaa 14. maaliskuuta.
Norjan postin julkaisemassa mainoksessa on vahva sanoma.
Joulumainos on kerännyt jo suuren määrän katselukertoja.
Näyttelijä kertoo Iltalehdelle, että todellisuudessa suomalaiskansallinen kesämainos kuvattiin keväällä Tukholmassa.
Tuorejuustomainosta ei enää saa esittää televisiossa Isossa-Britanniassa. Myös sähköautomainoksen esittäminen televisiossa kiellettiin.
Kuvassa nainen imettää lastaan.
Pienen budjetin videolla muistutetaan, mikä joulun todellinen sanoma on.
Monen kommentoijan mielestä on ristiriitaista, että ensin Karhu toimii Helsinki Priden sponsorina ja sitten toivottaa Trumpin ja Putinin tervetulleeksi. Sinebrychoffin markkinointijohtaja ei näe asioilla yhteyttä.
Sofie Hagenin mukaan mainos syyllistää lihavia ihmisiä tarpeettomasti.
Tarkoituksena on osoittaa, että naisvartaloita on monenlaisia.
Kevin-porkkana etsii tuoreessa joulumainoksessa rakkautta.
Isokokoiset mallit jäivät tyystin puuttumaan Gap-ketjun mainoksesta.
Vastikään yliopistosta valmistunut yrittäjäkaksikko ei oivaltanut, että heidän olisi kannattanut luvata ilmaisia uimapukuja jakoon vain rajallinen määrä.
Visuaalisen taiteen parissa työskentelevän miehen mainosvideota on katsottu YouTubessa jo yli kaksi miljoonaa kertaa.
Mainoksessa hehkutetaan ihmisiä, jotka eivät ikinä pysähdy.
Mainoksen nähdään pönkittävän vanhentuneita sukupuolistereotypioita.