Joka toinen ihminen kokee elämänsä aikana mielenterveyshäiriötä.
Mielenterveyden ongelmat voivat pahimmillaan johtaa itsetuhoisiin aikeisiin.
Omaa mielenterveyttään ja hyvinvointiaan voi hoitaa arjessakin helpoin keinoin.
Omia ahdistuksen tai masennuksen tunteita ei kannata pitää sisällään.
"Sisäisestä kellosta" löytyi yhteys mielenterveyteen, selviää laajasta tutkimuksesta.
Suosituimpia sosiaalisen median kanavia ovat muun muassa Facebook ja Instagram.
18-vuotias nuori nainen on kiinnittänyt kannustavia viestilappuja sillalle, jolta hyppäämällä on tehty monia itsemurhia.
"Haet vain huomiota" on yksi niistä lauseista, joita kukaan mielenterveysongelmasta kärsivä ei halua kuulla.
Nainen on elämänsä aikana ollut itse itsensä ainoa kiusaaja.
Voice.fi:n euroviisutoimittaja Iiro Myllymäki esittelee ja arvioi kaikki vuoden 2018 euroviisukappaleet.
Myös ne ihmiset, jotka eivät ole terapiassa käyneet, voivat hyötyä näistä neuvoista.
Älä soimaa itseäsi tekemistäsi virheistä ja harjoittele negatiivisten ajatusten kääntämistä positiivisiksi.
Tänäkin päivänä mielenterveyden ongelmiin liittyy valtavasti harhaluuloja ja häpeää. Jotta kaikki uskaltaisivat puhua ääneen ongelmistaan, pitää ensin oikaista vääriä uskomuksia.
Nainen haluaa Instagram-päivityksellään kiinnittää ihmisten huomiota siihen, että itsetuhoinen ihminen voi näyttää näennäisesti hyvinvoivalta.
Naisen esimies kutsui naisen rehellisyyttä esimerkilliseksi.
Masennus, paniikkihäiriö ja erilaiset muut mielenterveyden häiriöt aiheuttavat tunteita, mitä kukaan muu ei pysty ymmärtämään täysin.