Toisen kanssa nukkuminen voi olla todella epämiellyttävää, varsinkin jos kumppani on kuuma kuin patteri.
Jääpalojen sijoittaminen kehon oikeisiin kohtiin helpottaa kuumuudessa kärvistelevää.
Yölliset vessakäynnit voivat johtua myös siitä, että et saa tarpeeksi suolaa nauttimaasi nesteiden määrään nähden.
Päiväunia rakastava henkilö saa kuulla paljon kommentteja unenlahjoistaan myös lähipiiriltään.
Lemmikkieläimen kanssa nukkuminen voi heikentää unenlaatuasi. Myös tyynyjen määrä tulisi pitää maltillisena.
Mikäli kumppanisi kuorsaa, kannattaa siihen keksiä jokin ratkaisu, ainakin tämän tutkimuksen mukaan.
Voit monella tapaa vaikuttaa siihen, kuinka hyvin nukut yöllä.
Tutkimuksesta selviää, että iltavirkut menehtyvät todennäköisemmin nuorempina ja kärsivät myös enemmän sairauksista kuin aamuihmiset.
Kokeile 4-7-8-hengitystekniikkaa jo tänään.
Muun muassa liika kuumuus huoneessa voi aiheuttaa levottomuutta ja unettomuutta.
Stressin ja työkiireiden vuoksi monet saattavat seurata unenlaatuaan ja sitä, kuinka paljon he nukkuvat yössä.
Ota illalla kynä käteen ja tee muistilista asioista, jotka painavat mieltä ennen nukkumaanmenoa.
Univelkojen kuittaaminen viikonloppuisin kielii riittämättömästä yöunesta arkisin.
Pitkälle iltapäivään uinuminen ja loputon torkkunappulan painelu ovat liiankin tuttuja asioita nukkumista rakastaville.
Piparmintun tuoksu ja runsas veden juominen ovat täsmäkeinoja väsymyksen torjumiseen.
Pienellä muutoksella voi olla yllättävänkin suuret vaikutukset.