Satiiniset ja silkkiset tyynyliinat pitävät hiukset kauniina ja sähköttöminä, kun taas puuvillaiset tyynyliinat villitsevät kutrit.
Hyvät yöunet ehkäisevät ikävää pikkunälkää ja turhaa sokerin kulutusta.
Pieni muutos tapoihin saattaa helpottaa nukahtamista huomattavasti.
Nukahtamisvaikeudet piinaavat varsinkin niitä, joilla on ahdistusta tai työstressiä. Nukahtamista voi helpottaa useilla eri tavoilla.
Sinulla on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa, kiivetä tai herättää.
Illalla ennen nukkumaan menoa kannattaa harjata myös kieli.
Iltoihin kannattaa luoda toistuva rentoutumisrituaali, joka valmistaa nukkumaanmenoon.
Jokainen väsyneisyyttä aiheuttava sairaus vaatii hoitoa.
Flunssaa vastaan on vaikea taistella, mutta onneksi joitain keinoja on olemassa.
Hyvät unet koostuvat muutamista eri seikoista.
Seuraavalla kerralla sukat kannattaa pitää jalassa vällyjen välissä, niistä on nimittäin runsaasti hyötyä.
Oikealla kyljellä nukkuvat polttavat enemmän tupakkaa kuin muut.
Unenlaatu paranee helposti.
Liian pieni tila tai liiallinen läheisyys saavat monet näkemään punaista.
Yöllinen vessassa ravaaminen ja kuorsaus voivat olla uniapnean oireita.
Päivän aikana syöty proteiinipitoinen ateria auttaa pitämään energiatasoa yllä pidempään.