Kauraryynit ovat aamiaisklassikko, joka taipuu paljon muuhunkin kuin perinteiseksi puuroksi.
Esimerkiksi tumma suklaa ja päärynä sopivat erinomaisesti kaurapuuron kaveriksi.
Vispattu puolukkapuuro eli vispipuuro on samettisen pehmeä herkku.
Lähes jokaisen suomalaisen kaapista löytyy puurotarpeet.
Jos puurot ja munakkaat kyllästyttävät, kannattaa kokeiluun ottaa raikkaan trooppinen smoothie.
Voisilmä puurossa ei ole kaikille tuttu käsite.
Maitoon tehty puuro sisältää hieman enemmän proteiinia, jolloin myös nälkä pysyy loitommalla pidempään.
Tuorepuurot syntyvät helposti eikä niiden suosio näytä laantuvan.
Joulunodotukseen sopii omenainen ja kanelilla maustettu tuorepuuro.
Perinteinen kaurapuuro on todellinen terveyspommi, sillä se voi tuoda avun uniongelmiin ja auttaa verenpaineen laskemisessa.
Aamupala voi olla paitsi terveellinen, myös maistuva.
Harvardin yliopisto selvitti kokojyvätuotteiden ehkäisevä vaikutusta syöpään sairastumiseen.
Puuro voi auttaa pitämään diabeteksen loitolla.
Osan rakastama ja osan vihaama puuro voi olla avain pitkään ja terveelliseen elämään.
Aikainen herääminen on aavistuksen verran mukavampaa, jos aamupala odottaa valmiina termospullossa.