Vaikka esimerkiksi vesimies on taipuvainen murehtimiseen, hän osaa myös hallita stressiään hyvin.
Stressin lievittämisen lisäksi esimerkiksi hiusten lämpökäsittely tulisi hetkeksi jättää minimiin.
Kikan teho perustuu hyviin ja merkityksellisiin muistoihin.
Yksi suurimmista varoitusmerkeistä on se, että et enää jaksa innostua rakastamistasi asioista samalla tavalla kuin aikaisemmin.
Harjoituksen on tarkoitus auttaa palauttamaan ajatukset takaisin nykyhetkeen.
Laita kuulokkeet korviin ja kuuntele rauhoittavaa, melodista musiikkia.
Unet saattavat paljastaa yllättävän paljon elämäntilanteestamme.
Jo kolmen liikkeen treeni on erinomainen apu stressaantuneelle mielelle.
Harjoituksen on tarkoitus auttaa palauttamaan ajatukset takaisin nykyhetkeen.
Yksi pieni tapa saattaa helpottaa ahdistusta ja stressiä jo muutamassa minuutissa.
Unirytmi, ruokavalio ja säännöllinen treeni ovat merkittäviä tekijöitä hyvinvoinnin kannalta.
Päiväkirjan kirjoittaminen, hulvattomat komediat ja treenaaminen lievittävät stressiä nopeasti.
Esimerkiksi tanssi ja voimaharjoittelu kuntosalilla tekevät hyvää kunnon lisäksi myös mielenterveydellesi.
Kiire ja stressi voivat kuormittaa pahastikin, joten itseään ja omaa jaksamistaan kannattaa kuunnella.
Monelle ihmiselle voi tulla yllätyksenä, että lemmikitkin oireilevat stressaantuneina.
Omaa vointia voi kohentaa nopeastikin, jos olo on stressaantunut tai rauhaton.