Parasta on, että tähän treeniin riittää pieni tila kotoa.
Kotona treenaaminen on tehokasta, jos pitää huolen säännöllisyydestä.
Lajin suomeen tuonut Heli Vehkala kuvailee lajia hauskaksi, mutta kovaksi treenimuodoksi.
Esimerkiksi tekniikan korjaaminen treeniliikkeitä tehdessä voi tehdä liikunnasta hetkessä raskaampaa.
Seinää vasten "istuminen" on tehokas treeni pakaralihaksille.
Urheiluvaatteiden pyykkäämistä ei pitäisi lykätä kovinkaan pitkään.
Teholiikkeessä oman kehon paino riittää lämmittämään lihakset.
Kehonpainotreeni sisältää viisi liikettä, joita toistetaan kahdenkymmenen minuutin ajan.
Treenejä ei pitäisi suorittaa hampaat irvessä, vaan suunnitelmien pitäisi voida mukautua siihen, mikä laji milloinkin tuntuu mieluisalta.
Riittävä lepo on äärimmäisen tärkeää aktiivisesti liikkuvallekin.
Käänteinen lankku ei ole yhtä tuttu kuin tavallinen lankku, mutta ehdottomasti yhtä tehokas.
Pitkät ja staattiset venytykset kannattaa jättää vasta treenin jälkeen tehtäväksi.
Personal trainer Lyuda Bouzinova laati lyhyen tehotreenin, jonka voit suorittaa täysin ilman apuvälineitä.
Personal trainer Tanja Hinkkasen mukaan monipuolisesta treenistä on paljon hyötyä.
Personal trainer Tanja Hinkkasen suunnittelema ulkotreeni saa hien virtaamaan.
Salitreeni on tunnetusti erittäin hyödyllinen liikuntamuoto, mutta kuinka paljon salilla pitää rehkiä, jotta tuloksia alkaa näkyviä?