Treeni vie aikaa noin 20 minuuttia ja voit tehdä sen missä vain, kuten vaikkapa omassa olohuoneessasi.
Esimerkiksi runsas veden juominen treenin aikana voi altistaa turvotukselle.
Lempeä treeni onnistuu pienessäkin tilassa ja avuksesi tarvitset vain vastuskuminauhan tai suuren pyyhkeen.
Esimerkiksi taatelit ovat helppo ja nopea välipala, joista tankkaat energiaa juuri ennen treenisuoritusta.
Treeniin tarvitset avuksesi käsipainot ja vastuskuminauhan leuanvetoja varten.
Puuro on erinomainen vaihtoehto myös välipalana.
Jo kolmen liikkeen treeni on erinomainen apu stressaantuneelle mielelle.
Esimerkiksi pienten käsipyyhkeiden avulla tuot nopeasti lisää haastetta lihaskuntoliikkeisiin.
Treenin voi soveltaa omaan kuntotasoon sopivaksi.
Treenikierroksia voi halutessaan toistaa putkeen esimerkiksi 2-3 kertaa.
Vaikka hypyt korvataan, treeni pysyy silti tehokkaana ja nostaa hien pintaan.
Valmentajan laatima treeni ei vaadi apuvälineitä, vaan vastukseksi riittää oma kehonpaino.
Kehonpainotreeni nostaa hien pintaan ja kehittää lihasvoimaa.
Vastukseksi treenissä riittää oma kehonpaino.
Pistoolikyykky vaatii voiman lisäksi myös hyvää kehonhallintaa.
Treenissä vastukseksi riittää kehonpaino mutta voit halutessasi käyttää apuna esimerkiksi kahvakuulaa.