Jokainen ahkerasti treenaava tietää, että treenivaatteisiin saattaa pinttyä paha haju.
Lantionpohjan lihaksistoon vaikuttavat monien yllätykseksi muutkin tekijät kuin synnytys ja raskaus.
Pienillä muistisäännöillä salitreenistä voi saada paljon enemmän irti.
Esimerkiksi lankku vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Personal trainer muistuttaa, että liikunta yhdistettynä terveelliseen ruokavalioon takaa parhaimman hyödyn.
Kyykky on todellinen superliike, sillä se onnistuu niin kotona kuin salillakin.
Jos treenaat vasta iltapäivällä, kasvojen puhdistaminen meikistä on yhä tärkeämpää.
Lyhyillä pikatreeneillä on todettu olevan yllättäviä vaikutuksia.
Urheilusuorituksen jälkeen on hyvä pitää huolta myös siitä, että lautaselta löytyy proteiinin lisäksi myös vihanneksia.
Salitreenin aloituksessa voi sortua useaankin yleiseen virheeseen.
Tämän treenin suorittamiseen et tarvitse apuvälineitä, vaan oman kehon paino riittää.
Vaikka treenin aiheuttama lihaskipu on normaalia, sen ei kuitenkaan tulisi jatkua voimakkaana kohtuuttoman pitkään.
Nainen myöntää, että hänellä on yksi herkku yli muiden.
Kuntosaliharrastus on erinomainen laji, josta on hyötyä koko keholle ja terveydelle.
Ennen kuin haet lisäenergiaa kahvista, kehoa tulisi ensin nesteyttää riittävästi vedellä.
Michelle Pellizon laittoi todellakin kroppansa likoon lopettaessaan urheilun.