Käsilläseisonta ja käsilläkävely kannattaa opetella tiettyjen vaiheitten avulla.
Jotta treeni kulkisi hyvin, kannattaa eväät olla kohdallaan.
Liikunnan aikatauluttamisella on tärkeä rooli pysyvien tulosten saavuttamisessa, kertovat tutkijat.
Aloittelija voi aloittaa treenit pelkän kehonpainon avulla, kun taas edistyneempi saa lisärasitusta painoista.
Intervallitreeni on tehokasta treeniä, joka saa todella hien virtaamaan.
Rasva palaa tehokkaimmin kun treenaat niin kuntosalilla kuin vaikkapa lenkkipolullakin.
Treeni ei vaadi mitään apuvälineitä, vaan onnistuu niin kuntosalilla kuin kotonakin.
Mäkijuoksu on tehokas treenimuoto, joka nostaa hien pintaan nopeasti.
Vastustuskyvyn heikentyminen on yksi isoimmista hälytysmerkeistä joka voi paljastaa sen, että treenaat liian kovaa.
Intervallitreeni on tehokas hikitreeni, joka onnistuu missä vaan.
Popsugar-sivusto kysyi personal trainerilta parhaimmat kahvakuulaliikkeet keskivartalon vahvistamiseksi.
Helppo ja nopea kotitreeni vahvistaa koko vartaloa sekä nostaa hien taatusti pintaan.
Jokainen ahkerasti treenaava tietää, että treenivaatteisiin saattaa pinttyä paha haju.
Lantionpohjan lihaksistoon vaikuttavat monien yllätykseksi muutkin tekijät kuin synnytys ja raskaus.
Pienillä muistisäännöillä salitreenistä voi saada paljon enemmän irti.
Esimerkiksi lankku vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.