Pitkät ja staattiset venytykset kannattaa jättää vasta treenin jälkeen tehtäväksi.
Personal trainer Lyuda Bouzinova laati lyhyen tehotreenin, jonka voit suorittaa täysin ilman apuvälineitä.
Personal trainer Tanja Hinkkasen mukaan monipuolisesta treenistä on paljon hyötyä.
Personal trainer Tanja Hinkkasen suunnittelema ulkotreeni saa hien virtaamaan.
Salitreeni on tunnetusti erittäin hyödyllinen liikuntamuoto, mutta kuinka paljon salilla pitää rehkiä, jotta tuloksia alkaa näkyviä?
Asiaan on hyvin yksinkertainen selitys.
Liikunnan tiedetään edistävän mielenterveyttä ja lisäävän hyvää oloa, joten sille kannattaa uhrata aikaa.
Venytykset hellivät kroppaa treenin jälkeen ja samalla tulet pitäneeksi huolta myös kehosi liikkuvuudesta.
Moni on kuullut uskomuksen siitä, että jos haaveissa on kasvattaa lihasta, tulisi proteiinia nauttia 45 minuutin sisällä treenin päättymisestä. Mutta onko todella näin?
Painonnosto on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen laji jokaiselle liikunnasta kiinnostuneelle, sillä siitä löytyy yllättävän paljon erilaisia hyötyjä.
Enemmän ja kovempaa ei aina ole parempi. Toisinaan keho nauttii rauhallisesta huollosta.
Urheilukrapulassa lihasten kipeyden lisäksi on pahoinvointia, huimausta ja voimattomuutta.
Lankutus vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Hiit-treeni on erinomainen liikuntamuoto henkilölle, joka tavoittelee kiinteytymistä.
Käsilläseisonta ja käsilläkävely kannattaa opetella tiettyjen vaiheitten avulla.
Jotta treeni kulkisi hyvin, kannattaa eväät olla kohdallaan.