Säännöllinen venyttely ehkäisee myös lihaskipuja.
Klassiset lihapullat ovat mitä parhainta kotiruokaa eivätkä vaadi suurta vaivaa.
Hyvässä kunnossa oleva lantionpohjan lihaksisto ehkäisee muun muassa selkäkivuilta ja virtsankarkailulta.
Entinen vegaani Alyse Parker kertoo YouTube-videolla, millaisia terveyshyötyjä hän koki äärimmäisestä ruokakokeilustaan.
Raaka-aineet löytyvät lähikaupasta.
Lankutus vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Aloittelija voi aloittaa treenit pelkän kehonpainon avulla, kun taas edistyneempi saa lisärasitusta painoista.
Rasva palaa tehokkaimmin kun treenaat niin kuntosalilla kuin vaikkapa lenkkipolullakin.
Treeni ei vaadi mitään apuvälineitä, vaan onnistuu niin kuntosalilla kuin kotonakin.
Vegaanivaihtoehto pyrkii jäljittelemään mahdollisimman paljon klassikoksi muodostuneita lihapullia.
Vyötärölihavuus on yhdistettu vaaralliseen viskeraalirasvaan.
Esimerkiksi lankku vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Kyykky on todellinen superliike, sillä se onnistuu niin kotona kuin salillakin.
Jauhelihakastike on monen perheen suosikkiruokia, mutta tomaattisen version sijaan testiin kannattaa ottaa tuhdimpi kastike.
Kotiruokien klassikosta on monta versiota, mutta kokeiluun kannattaa ottaa herkullisen maistuva resepti.
Tämän treenin suorittamiseen et tarvitse apuvälineitä, vaan oman kehon paino riittää.