Haukottelun lisäksi väsymys aiheuttaa myös useita muita fyysisiä oireita.
Syy jatkuvaan väsymykseen voi löytyä pimeän vuodenajan lisäksi esimerkiksi treenisuunnitelmastasi.
Jo kymmenen minuuttia kiireetöntä omaa aikaa aamulla virkistää mieltä ja tuo päivään lisäenergiaa.
Kaurapuuro ja tuoreet osterit ovat loistava lisä ruokavalioon syksyn pimeyden keskellä.
Varsinkin suomalaiset tuppaavat kärsivän uneliaisuudesta ja väsymyksestä varsinkin kaamosaikaan.
Esimerkiksi hunaja, pinaatti ja mustikat ovat loistava lisä ruokavalioon silloin, kun olo tuntuu nuutuneelta.
Esimerkiksi monet melonit sekä pähkinät voivat lisätä väsymyksen tunteita.
Selittämätön väsymys voi johtua C-vitamiinin puutteesta. Myös mustelmaherkkyys ja nivelkipu ovat mahdollisia oireita.
Kun tekee työtä mistä nauttii, saattaa helposti unohtaa lepäämisen tärkeyden.
Voimakas väsymys, korkea verenpaine ja jatkuvat päänsäryt ovat merkkejä magnesiumin puutteesta.
Esimerkiksi lohi, tumma suklaa ja banaanit ovat loistava lisä ruokavalioon huonosti nukutun yön jälkeen.
Jokainen väsyneisyyttä aiheuttava sairaus vaatii hoitoa.
Jos nukut alle seitsemän tuntia yöllä, se voi vaikuttaa negatiivisesti parisuhteeseesi.
Väsymys kesken työpäivän on monelle tuttu juttu. Kahvin sijaan kokeiluun kannattaakin ottaa toinen, tehokkaampi konsti.
Kehosi ei välttämättä anna varoitusmerkkejä väsymyksestä, joka vaarantaa sekä sinut että muut liikenteessä.
Tytöstä otettiin kuva ennen koulupäivää sekä päivän jälkeen. Kuvista tuli oitis valtava nettihitti.