Kuva: Shutterstock

Kolmen kierroksen treeni takaa poltteen alakropan lihaksiin - tehojumppa, jonka vie aikaasi 20 minuuttia

08.09.2021 14:15 - Emmi Moilanen

Valmentajan laatimassa treenissä voi käyttää lisävastuksena käsipainoja tai esimerkiksi kahvakuulaa.

Kotitreenit ovat näppärä vaihtoehto silloin, kun mieli ja keho kaipaavat liikettä mutta aikaa vaikkapa kuntosalille lähtemiseen ei tunnu löytyvän. Valmentaja Kelsey Wells jakoi sosiaalisessa mediassa ohjeet tehojumppaan, joka vie aikaasi vain kahdenkymmenen minuutin verran. Treeni koostuu kolmesta kierroksesta, joita jokaista toistetaan yhteensä kolme kertaa.

Voit käyttää lisävastuksena käsipainoja tai kahvakuulaa. Pääset lukemaan ohjeet treeniin alta.

Kierros 1:

10 kyykkyä painon kanssa

30 jalannostoa taakse

Kierros 2:

12 askelkyykkyä taakse

30 jalannostoa sivulle, ns. palopostiliike

Kierros 3:

Toista liikkeitä 40 sekunnin ajan ja lepää 20 sekuntia ennen uuteen liikkeeseen vaihtamista.

Askelkyykkykävely

Nojaus taaksepäin

Sivulankku

Pääset katsomaan treenivideon kokonaisuudessaan alta.

Lue myös: Paljonko treenin jälkeen todella pitää juoda vettä? Helppo niksi, jolla selvität aina tarkan määrän

Lue myös: Huonosti nukuttu yö takana? Ruoka-aineet, jotka väsyneen tulisi lisätä ruokavalioonsa

Lue myös: Krapulassa urheilu kannattaa unohtaa - 5 syytä, jotka olisi hyvä tietää

Suosittelemme

Kilpailut

Uusimmat