Monella jouluun kuuluu myös herkuttelu, mutta kaikessa on hyvä muistaa kohtuus.
Oma kämmen on hyvä apu riittävän suurta annoskokoa arvioidessa.
Painoa pudottaessa kuntosalilla huhkiminen ei ole välttämättömyys.
Vaa'an lukemien sijaan olisi hyvä keskittyä myös siihen, tuntuuko olo aiempaa energisemmältä ja onko unenlaatusi parantunut.
Liian nopeat ja rivakat toistot saattavat syödä treenin tehoa jopa huomaamattasi.
Voit nipistää päivästäsi muutaman minuutin tehokkaalle treenille helposti.
Tamperelainen bloggaaja hämmentyi, kun personal trainer arvosteli hänen vartaloaan suorin sanoin.
Personal trainer ei tuomitse sinua, ulkonäköäsi, vaatteitasi tai kuntoasi. Olet palkannut hänet sitä varten, että hän motivoi ja ohjaa sinua kohti parempaa kuntoa.
Tärkeintä on, että muistaa syödä neljästä kuuteen kertaan päivässä.
Jessica Reimanin mukaan kesäkunnon tavoittelu voi olla myöhäistä - mutta myös lyhytnäköistä.
Jos haaveissa ovat treenatut ja timmit käsivarret, on luvassa hyviä uutisia.
Liikunta on osa monen suomalaisen arkea, ja hyvä niin. Silti toisinaan on osattava kuunnella itseään ja valita treenin sijaan lepo ja rentoutuminen.
Jos peppuun haluaa lihasta ja muotoa, kannattaa osaksi treenirutiineja ottaa kolme erityisen tehokasta pakaraliikettä.
Monen suomalaisen tavoitteena on karistaa muutama talvikilo vyötäröltä näin kesän kynnyksellä. Tarjolla on monenlaista dieettiä, mutta tehokkaimmat vinkit kannattaa pitää kaiken painonpudotuksen lähtökohtana.
Moni haaveilee kauniin timmistä keksivartalosta. Ulkonäköseikkojen lisäksi vahvasta keskivartalosta on paljon muitakin hyötyjä.
Monen tavoitteissa on kesään mennessä karistaa muutama kilo. Mutta millaiset eväät ovat aamulla parhaat, jos tavoitteena on laihtuminen?