Lyhyt treeni on jaettu kolmeen osioon, joiden välillä pidetään minuutin lepotauot.
Lyhyt treeni ei sisällä ollenkaan perinteisiä vatsalihasliikkeitä, kuten esimerkiksi rutistuksia.
Valmentajan laatima jumppa toteutetaan kokonaan kehonpainotreeninä, eikä erillisiä apuvälineitä tarvita.
Nopeatempoinen kotitreeni ei vaadi lainkaan apuvälineitä.
Lempeät venytykset lievittävät turvotusta ja hellivät ruuansulatuselimistön toimintaa.
Ummetus ja kova vatsa ovat harmillisia, mutta yleisiä vaivoja.
Tapaus on äärimmäisen harvinainen.
Lankutus vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Esimerkiksi stressi ja ahdistus voivat oireilla myös vatsavaivoina.
Rasva palaa tehokkaimmin kun treenaat niin kuntosalilla kuin vaikkapa lenkkipolullakin.
Kuidun määrää tulisi lisätä hiljalleen ruokavalioon, eikä tehdä liian suurta muutosta kerralla.
Treeni ei vaadi mitään apuvälineitä, vaan onnistuu niin kuntosalilla kuin kotonakin.
Hedelmät ja marjat ovat hyvä lisä ruokavalioon erityisesti silloin, kun ummettaa.
Erilaiset vatsavaivat ovat merkki siitä, että drinkit olisi hyvä jättää juomatta.
Esimerkiksi lankku vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Tämän treenin suorittamiseen et tarvitse apuvälineitä, vaan oman kehon paino riittää.