Ummetus ja kova vatsa ovat harmillisia, mutta yleisiä vaivoja.
Tapaus on äärimmäisen harvinainen.
Lankutus vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Esimerkiksi stressi ja ahdistus voivat oireilla myös vatsavaivoina.
Rasva palaa tehokkaimmin kun treenaat niin kuntosalilla kuin vaikkapa lenkkipolullakin.
Kuidun määrää tulisi lisätä hiljalleen ruokavalioon, eikä tehdä liian suurta muutosta kerralla.
Treeni ei vaadi mitään apuvälineitä, vaan onnistuu niin kuntosalilla kuin kotonakin.
Hedelmät ja marjat ovat hyvä lisä ruokavalioon erityisesti silloin, kun ummettaa.
Erilaiset vatsavaivat ovat merkki siitä, että drinkit olisi hyvä jättää juomatta.
Esimerkiksi lankku vahvistaa tehokkaasti keskivartalon lihaksia.
Tämän treenin suorittamiseen et tarvitse apuvälineitä, vaan oman kehon paino riittää.
Rasvaa ei voi polttaa vain yhdeltä alueelta mutta kävelylenkit kuormittavat tehokkaasti koko kroppaa.
Ravitsemusterapeutti McKell Hill vinkkaa helpot hierontaliikkeet, joilla helpotat myös ruuansulatusvaivoja.
Joukko naislääkäreitä selvitti, kuinka he itse hoitavat omia kuukautisvaivojaan.
Stressin ollessa pahimmillaan on hyvä kiinnittää huomiota siihen, että ruokailuhetket pysyvät rauhallisina eikä ateria katoa suuhun ahmimalla.
Ruuansulatusvaivat voivat aiheuttaa myös ihon epäpuhtauksia.