Vaihteleva maasto ja esimerkiksi kävelysauvat tuovat lenkkiin nopeasti lisätehoa.
Panosta mukaviin korkkareihin, äläkä unohda venyttelyä.
Kehonpainotreenin voi yhdistää kävelylenkkiin tai tehdä harjoitteet heti lenkin jälkeen.
Sykkeen tarkkailu paljastaa paljon treenisi tehosta.
Mäkijuoksu on tehokas treenimuoto, joka nostaa hien pintaan nopeasti.
Puolen tunnin kävelylenkki kartuttaa päivittäistä askelmäärää noin viisituhatta askelta.
Personal trainer muistuttaa, että liikunta yhdistettynä terveelliseen ruokavalioon takaa parhaimman hyödyn.
Jotta kävelylenkit polttaisivat rasvaa, on hyvä tarkkailla syketasoja.
Päivän aikana tulisi ottaa 10 000 askelta.
10 000 askeleen päivittäisellä askelmäärällä tiedetään olevan terveysvaikutuksia, mutta auttaako se pudottamaan painoa?
Rasvaa ei voi polttaa vain yhdeltä alueelta mutta kävelylenkit kuormittavat tehokkaasti koko kroppaa.
Myös lempeä kävelylenkki on mahdollista muokata tehokkaaksi treeniksi.
Painoa pudottaessa kuntosalilla huhkiminen ei ole välttämättömyys.
Rauhallisempi kävelylenkki on lempeä vaihtoehto nivelillesi.
Jos lapsi ei ole oppinut kävelemään 18 kuukauden iässä, silloin kannattaa kääntyä ammattilaisen puoleen.
Muista hyvä ryhti.