Päivän aikana tulisi ottaa 10 000 askelta.
10 000 askeleen päivittäisellä askelmäärällä tiedetään olevan terveysvaikutuksia, mutta auttaako se pudottamaan painoa?
Rasvaa ei voi polttaa vain yhdeltä alueelta mutta kävelylenkit kuormittavat tehokkaasti koko kroppaa.
Myös lempeä kävelylenkki on mahdollista muokata tehokkaaksi treeniksi.
Painoa pudottaessa kuntosalilla huhkiminen ei ole välttämättömyys.
Rauhallisempi kävelylenkki on lempeä vaihtoehto nivelillesi.
Jos lapsi ei ole oppinut kävelemään 18 kuukauden iässä, silloin kannattaa kääntyä ammattilaisen puoleen.
Muista hyvä ryhti.
Joskus kannattaa kävelylenkillä poiketa polulta, kirjaimellisesti.
Sisarensa Pippa-koiraa ulkoiluttamassa ollut nainen pelastui täpärästi, koska koira veti häntä sinnikkäästi toiseen suuntaan.
Askelmääräänsä voi tarkkailla muun muassa puhelimen ja aktiivisuusmittarin avulla.
Päivittäinen askelmääräsuositus perustuu väitteiden mukaan 1960-luvulla tehtyyn japanilaistutkimukseen ja saattaa siten olla täysin umpimähkäinen.
Kyseinen liike on variaatio perinteisestä lankusta.
Päivittäiset kävelylenkit voivat ehkäistä suonikohjujen syntymistä sekä edistää luovuuttasi.
Kokeile helppoa kävelytestiä, ja saat selville, kuinka positiivinen olet ja kuinka hyvin viihdyt ihmisten seurassa!
Pienellä arjen muutoksella voi tuoda itselleen monta elinvuotta lisää.