Ohjelmassa Hans Välimäki auttaa suomalaisia ravintoloita parantamaan liiketoimintaansa. Ohjelman tuottaja Santtu Palm paljastaa HS:lle, että tuotantoryhmä ottaa suoraan yhteyttä paikkoihin.
Kuppilat kuntoon, Hans Välimäki -ohjelmassa ravintolan työntekijät eivät purematta niele miehen palautetta.
Vaihtoehtoiset liikkeet eivät vaadi apuvälineitä lainkaan, vaan treenivastukseksi riittää oma kehonpaino.
Antti Tuisku miettii treeniohjelmansa tiukasti sen mukaan, mikä palvelee häntä artistina.
Riittävä lepo on äärimmäisen tärkeää aktiivisesti liikkuvallekin.
Salitreeni on tunnetusti erittäin hyödyllinen liikuntamuoto, mutta kuinka paljon salilla pitää rehkiä, jotta tuloksia alkaa näkyviä?
Liikunnan tiedetään edistävän mielenterveyttä ja lisäävän hyvää oloa, joten sille kannattaa uhrata aikaa.
Kuntosalit voivat olla melkoisia bakteeripesiä, joten muutama hyvä ohje kannattaa muistaa salihygienian suhteen.
Aloittelija voi aloittaa treenit pelkän kehonpainon avulla, kun taas edistyneempi saa lisärasitusta painoista.
Kuntosalilta tullut viesti herättää pahennusta Twitterissä.
Pienillä muistisäännöillä salitreenistä voi saada paljon enemmän irti.
Kyykky on todellinen superliike, sillä se onnistuu niin kotona kuin salillakin.
Salitreenin aloituksessa voi sortua useaankin yleiseen virheeseen.
Ryhmäliikuntatunneilla voi olla myös negatiivinen vaikutus omaan hyvinvointiin.
Kuntosaliharrastus on erinomainen laji, josta on hyötyä koko keholle ja terveydelle.
Tarina on saanut Facebookissa aikaan kiivaan keskustelun.